Re: pomoc zjebal mi sie komp:(

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 13:42:12 MET

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

> Wiesz, ja tam się nigdy nie uważałem za "internautę" tylko za
> użytkownika internetu.

            I masz racje - nigdy nie slyszalem by profesjonalisci uzywali tego
debilnego terminu.

> Jak dla mnie "internauta" to jakiś potworek.

            ...ktory wymyslily media w czasie boomu dotcomowego.

> Jak słyszę to słowo, staje mi przed oczyma płetwonurek w pełnym osprzęcie
> (nie, nie wiem dlaczego; po prostu mam takie skojarzenie).

            Mi sie kojarzy z Argonauta i taki chyba byl oryginalny zamysl.
Agronauta-Internauta "przemierzajacy bezkresne wody cyberocenu w
poszukiwaniu Zlotego Runa..."etc, etc - takie piramidalne zadecie
i pretensjonalnosc, ze az zeby bola :>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938