Re: pomoc zjebal mi sie komp:(

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 13:01:21 MET

W dniu Tue, 22 Feb 2005 23:43:28 +0100, osoba określana zwykle jako
slawek_xl pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Zauważcie, że określenie "internauta", które kiedyś sporo mówiło o
>człowieku, chociażby gwarantowało minimalny poziom intelektualny, dziś
>własciwie już nic nie znaczy.

Wiesz, ja tam się nigdy nie uważałem za "internautę" tylko za
użytkownika internetu. Jak dla mnie "internauta" to jakiś potworek. Jak
słyszę to słowo, staje mi przed oczyma płetwonurek w pełnym osprzęcie
(nie, nie wiem dlaczego; po prostu mam takie skojarzenie).

--
  Kruk@ -\                   | Try  to  go  on,  since  this  might  almost
          }-> epsilon.eu.org | work.(TeX)