Re: pomoc zjebal mi sie komp:(

Autor: slawek_xl <slawek_xl_at_poczta.AS.onet.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 12:49:19 MET

Marcin Marski napisa艂(a):

Marcin Marski napisa艂(a):

cz艂owieku, chocia偶by gwarantowa艂o minimalny poziom intelektualny, dzi艣
w艂asciwie ju偶 nic nie znaczy.

> Teraz znaczy tylko tyle: 13-latek z neostrada. ...

Nie prawda. Samo okre艣lenie znaczy "ka偶dy". Wszystko czyli nic.
"63 procent internaut贸w opowiedzia艂o si臋..."
Chodzi o samo s艂owo, kt贸re powinno przej艣膰 do lamusa, zarezerwowane dla
czas贸w, gdy internauta by艂 podmiotem sieci, a cz臋sto jej wsp贸艂tw贸rc膮.

> Ale czy smutne? Dlaczego?

Kto艣 ;) w innej cz臋艣ci tego w膮tku powiedzia艂: "Ale coz
internet pod strzechy mial trafic?? Mial. Trafil?? Niestety tak..."
A ja powiem stety. Tak mia艂o by膰. Sta艂 si臋 powszechnie dost臋pnym
narz臋dziem jak np telefon, ze wszystkimi konsekwencjami.
O ile wiem nie ma specjalnego s艂owa okre艣laj膮cego korzystaj膮cego z sieci
telefonicznej.
Ludzie tw贸rczy zawsze znajd膮 sobie nowe pole do dzia艂ania i na pocz膮tku
b臋dzie ono chc膮c, nie chc膮c, elitarne.
鈥濸anie Watson, prosz臋 tu przyj艣膰, potrzebuj臋 pana鈥
Bell mia艂 pewno艣膰, 偶e w odpowiedzi nie us艂yszy "wi膮zanki".

> Ja nie musze byc internaut膮,...

Ot贸偶 to!
(sorry za rozwijanie OT)

--