Re: pomoc zjebal mi sie komp:(

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 12:20:36 MET

Marcin Marski <marski_marcin@o2.pl> wrote:

> [...]

            Hmmm, wystarczy isc do niemal dowolnej kafejki internetowej czy
rzucic okiem na popularne, reklamowane w mediachj portale i znajdujace sie
tam komentarze by nie miec co to powyzszego zludzen. Na szczescie wiekszosc
tego #$$##$ trafia na WWW - do obslugi przegladarki wystarcza IQ osoby
uposledzonej umyslowo w stopniu niezbyt glebokim. Niby korzystanie z
czytnika tez nie jest czyms niezwyklym, ale zaklada minimum wysilku
wlozonego w konfiguracje. Poza tym forma tekstowa dla tych nowych
"cool&trendy" uzytkow sieci jest w wiekszoci nieatrakcyjna - maja swoje
fora w PHP i niech tam zostana - ktos kiedys chyba na tej grupie dawal link
do forum z poradami ekspertow w sprawie wymiany FDD. Trzeba bylo sie dobrze
trzymac, bop mozna bylo posikac sie ze smiechu ;>

            A co do samego peceta - to bardzo popularna grupa i moza trafic na
najroznijszych ludzi - pod koniec 1996 czy na poczatku 1997 r. korzystajac
z peceta jeszcze na uniwersyteckich terminalach przez bramke mail <-> news
uzyskalem czesc odpowiedzi rzeczowych i milych, ale kilka tez chamskich, co
wtedy dosc mocno mnie zdziwilo - to bylo ponad 9 lat temu, gdy z sieci
korzystala duzo mniejsza grupa ludzi, a ich kultura generalnie stala wyzej.

> Teraz znaczy tylko tyle: 13-latek z neostrada. Ale czy smutne? Dlaczego?

            Reklamy TPSA o laczu i instalacji za 1 zl, z czym poradzi sobie nawet
kucharka i pan Ziutek od napray pralek poskutkowaly. Teraz dzieciarnia
wierci rodzicom dziure w brzuchu o neostrade tak samo jak o komorke - nie
posiadanie tych dwu gadzetow warunkuje wylaczenie z grupy "cool & trendy".
Zostalo nawet na to ukute, niezbyt mile IMHO i czesto nieuzasadnione,
okreslenie neokretynek.
          To jest po prostu objaw popularyzacji sieci. Chcielismy masowego
internetu, to i mamy - ze wszystkimi tego plusami i minusami. Dlatego sporo
ludzi ogranicza sie do grup zamknietych, zwlaszcza z bardziej prywatnymi
wypowiedziami.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938