Re: Athlony z odblokowanym mnożnikiem a płyty główne.

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 12:27:55 MET

Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij@go2.pl> wrote:

> Ano właśnie, spodziewałem się tego. Od płyty zależy jaki mnożnik
> zostanie ustawiony i najczęściej dopóki nie sprawdzisz to HGW jaki.
> A pytałem odnośnie płyty K7S5A i Athl. 2400+ mobile :)

   1. To trzeba bylo od razu pisac ze ma byc procesor w wersji mobile.
   2. IMHO nie ma sensu laczyc takiego badziewia jak K7S5A z mobilnym
bartonem. Sprzedaj ta plyte i kup cos porzadnego na nforce2 - te plyty sa
obecnie smiesznie tanie, a maja spory potencjal.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938