Re: przejście na SATA

Autor: Picia <toolpusher_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 09:16:21 MET

> Pewnie w ustawieniach biosu. A może w braku sterowników do kontrolera
> Silicon Image SATALink. Windows sam z siebie chyba nie obsługuje tego
> kontrolera. Sterowniki najlepiej podać na dyskietce podczas instalacji
> systemy (klawisz F6)

Witaj,
Drugi dysk chodzi na SATA więc sterowniki są - SI 3112.
W BIOSIE wszystko tak jak powinno - SATA włączone i boot nakazany z SATA.
Mnie własnie chodzi czy można z systemowym sobie tak przejść na SATA w
każdej chwili zmieniając kabelki czy trzeba to robić no nie wiem np. przy
instalce systemu.

Pozdrawiam

Piotr