J.S. napisał(a):
>>Witam
>>Włąśnie korzystam z bezpośredniej gwarancji Sapphire
>>Mój radeon zakupiony na allegro odmówił posłuszeństwa a nie miałem nań
>>żadnych papirków (OEM). Skorzystanie z bezpośredniej gwarancji sapphire
>>kosztuje 25 funtów ale za 2 karty ! Czy ktos jest chentny wejść w spółke
>>(25 funtów na pół)
>>Pozdr
> Załączam list od Sapphire może komuś się przyda
> Dear Customer,
...
> Senior Technician
Na Twoim miejscu uwazalbym na to bo dla mnie to wyglada na jakis walek,
albo sam probojesz walek ukrecic. Jest w tym liscie sporo bledow
jezykowych. No i najwazniejsze pracownicy firm obslugujacy klientow
zawsze podpisuja sie pod swoimi mailami - Senior Technician - ma
wzbudzac zaufania.
Z RMA wal prosto do Sapphire Hong Kong.
Pozdrawiam,
janekbo
Received on Tue Feb 22 23:40:20 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 22 Feb 2005 - 23:51:25 MET