Re: Ktos ma moze uszkodzoną kartę Sapphire

Autor: janekbo <janek.bo-usunkropkeito_at_hotmail.com>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 23:39:30 MET

J.S. napisał(a):
> Załączam list od Sapphire może komuś się przyda
> Dear Customer,
> Senior Technician

Na Twoim miejscu uwazalbym na to bo dla mnie to wyglada na jakis walek,
albo sam probojesz walek ukrecic. Jest w tym liscie sporo bledow
jezykowych. No i najwazniejsze pracownicy firm obslugujacy klientow
zawsze podpisuja sie pod swoimi mailami - Senior Technician - ma
wzbudzac zaufania.
Z RMA wal prosto do Sapphire Hong Kong.
Pozdrawiam,
janekbo