Re: Kto robi dobre floppy 1,44?

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 15:08:25 MET

Zobaczcie co napisał zuko / Shark von Cygnus w manuskrypcie
news:ueem1196co2ld528d50fjs6o8hhsq68p4n@4ax.com !
[ciach]
> Także ja już przyzwiczaiłem się do tego i tyle. I jak dla mnie to
> jest kolejny przykład na to, że nie ma czegoś takiego jak "tanie i
> dobre". Albo jedno, albo drugie.

Idąc za tym rozumowaniem lepiej odkupic od kumpla napęd FDD z jakiegoś
starego kompa za kilka piwek, niż nowy w sklepie...
Jest tanio i dobre, a i kolega się ucieszy ;-)
Jak ktos ma piwko na zbyciu to ja mam jeszcze jakis napęd AFAIK z 486
wyciągnięty :D

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**