Jak wyłączyć mikrofon w rejestrze

Autor: Rysiek G. <rysiekg_at_bezreklam.o2.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 14:12:45 MET

Witam!
    Mam taki problem - młodszy brat nałogowo gada przez mikrofon
na TeamSpeaku ostatnio przyłapałem go o 3 w nocy. Gówniarz dostał
karę na granie na komputerze i nie może przestać mimo to gadać
ze swoim klanem. Sprawa jest o tyle martwiąca, że zarywa przez to noce,
nie uczy się itp. Z kolei zabranie mikrofonu nie wchodzi w grę, dlatego że sam z niego
korzystam i jest mi potrzebny do pracy. Tak samo uninstall TSa.
   Pytanie jest takie - czy jest możliwość "wyłączeniea" w rejestrze mikrofonu,
lub zastosowanie innego softwareowego tricku, żeby wyłączyć go w Windows
XP? Braciak jest całkiem sprytny, i z banalnym odhaczaniem w sndvol albo
zmienianiem źródeł na pewno sobie poradzi. Potrzebuję jakiegoś
dżingla który będzie wyłączał mikrofon pod moją nieobecność, zrobi to dyskretnie
i tak że tylko ja będę wiedział co zrobić żeby go przywrócić. Myślałem o
wykasowaniu jakichś kluczy w rejestrzu, lub ich zmianie, ale nie chcę się tym
bawić, bo jeszcze popsuję DirectInput i będę musiał reinstalować windę :).

Byłbym wdzięczny za wszelką pomoc i pozdrawiam,
Rysiek