Re: Jak wyczyscic nagrzewnice w srodku??

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 12:20:38 MET

Użytkownik "kawiarz" <zkawa@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cvetj8$p6o$1@atlantis.news.tpi.pl...

 Juz to trenowalem zuzylem chyba z 10 torebek kwasku (rozpuszczony we
> wrzatku)
> skutecznosc jak na tom nagrzewnice stanowczo za mala:), aktualnie mam
> nagrzewnice z LADY i to jej pomoglo ale w ladzie chlodnica byla tez
> miedziana i nie bylo efektu baterii jak w oplach ktore maja chlodnice
> alu a
> nagrzewnice miedziane.

Ja płukałem już kilka razy swoją w kwasku, ale to niewiele daje, nie
robiłem jeszcze elektrolizy. Jednak zdecydowałem się ją rozlutować, bo
popewnym czasie mój blok (PowerX) zaczął działać jak filtr i pełno syfu
się na nim zgromadziło i okazało się, że nagrzewnica do strony wlotu i
wylotu była w miarę czysta, zato z "tyłu" nagrzewnicy (łada) było
mnóstwo syfu i kamienia osadzonego.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
STOP PATENTOM http://patenty.komada.org/index.php