pyt o modem gsm SE z idei

Autor: K <kurt76_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 09:47:38 MET

witam,
pytanie jest trywialne, ale mam wykastrowany net w robocie (tylko gazeta.pl)
i jedyne zrodlo informacji to grupa dyskusyjna :)

chodzi mi o modem GSM/GPRS SONY ERICSSON sprzedawany w idei w usłudze
Licencja GPRS, jakiego typu jest ta karta PCMCIA type II czy III (podwojna
wysokość?), pytam bo mam na oku Toshibe Portege 3020 która ma slot wyłącznie
typu II (tzn. pojedyncza wysokosc), a komputer ma służyć jako przenośśny
terminal internetowy....chcialbym takze dowiedziec sie czy dziala
bezproblemowo z win98.

pozdrawiam

ps. jezeli ktos uzywa to prosze przy okazji o opinie