Re: Jaki LCD wybrac???

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 09:27:02 MET

> Szybszy ale czy kolory ładne ma??
> Bawię się po trochu wszystkim ale głównie grafika 2D, net i praca
> biurowa, ale w czasie wolnym chętnie się film poogląda albo pogra w
> jakąś strzelankę (choć to nie jest istotne).
> Tak mi dzisiaj w oko wpadł LG 1920P?? warto sobie nim głowę zaprzątać??
> jedno co pewne to że ładnie jest wykońzony :D

Tak warto, te LG na SIPS są całkiem,całkem. Zwłaszcza w porownaniu do konkurencji ktora
obnizyła ceny (iiyama 481S) ale ma problemy rownomiernoscią podswietlenia.

Podobnie nowy NEC 1970NX za 2200zł niby fajny a podswietlenie kiepskie:
http://www.digit-life.com/articles2/nec1970nx/

Mnie obecnie interesuje LG 1930B SIPS, DVI, przewod w komplecie z monitorem a cena to ok
2000zł.

GM