Re: Jaki LCD wybrac???

Autor: prezes ;) <spam_at_tuchola.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 22:06:15 MET

Roberto napisał(a):
> Ktuś, czyli "prezes ;)" posługując się mailem <spam@tuchola.pl>, po

> Oba są ok, ale musisz się określić do czego będziesz ich używać. Jeśli
> również do gier i filmów, to mają czas reakcji matrycy powyżej 20ms, a
> Samsung ma 8ms, jest szybszy.

Szybszy ale czy kolory ładne ma??
Bawię się po trochu wszystkim ale głównie grafika 2D, net i praca
biurowa, ale w czasie wolnym chętnie się film poogląda albo pogra w
jakąś strzelankę (choć to nie jest istotne).
Tak mi dzisiaj w oko wpadł LG 1920P?? warto sobie nim głowę zaprzątać??
jedno co pewne to że ładnie jest wykońzony :D