Piszczacy dysk

Autor: nospam <_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 02:23:09 MET

Witajcie !
Od jakiegos czasu, ja wiem, moze od pol roku moja barracuda 80GB lubi sobie
popiszczec. Dzieje sie to najczesciej przy stacie kompa ale tez w czasie
normalngo uzytkowania (XP sie wtedy zamysla:) ale po chcwili wsio dziala
dalej).
Zdecydowalem sie uderzyc na strone producenta i dopiero zaczeley sie jajka
bo po testowaniu (prawie wszystkimi) dostepnym softem on-line (mozna to tak
nazwac?) moj komp raz na kilka wlaczen po prostu nie wykrywa dysku !
Co robic ? (Dysk oczywiscie juz nie jest na gwarancji)

Pozdrawiam,
Mis
gg:5833727
skype: jacinek2