Re: Potrzebuje pomocy - padl mi CPU i MB

Autor: Dariusz <darekzal_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 23:42:49 MET

ibol <ibol@hot.pl> napisał(a):

> Witam wszystkich.
>
> Kiedys bylem w temacie sprzetu komputerowego ale od dluzszego czasu nie
> orientuje sie za bardzo. Prosilbym Was bardzo o rade, jako ze na pewno wielu
> z Was czytuje rozne recenzje i z wlasnego doswiadczenia jest w stanie wiele
> powiedziec - potrzebuje zakupic plyte glowna i procesor do swojego
> komputera, poniewaz poprzednie ulegly uszkodzeniu wskutek przepiecia. Nie
> mam specjalnych wymagan, ale przegladajac Allegro zwrocilem uwage, ze
> porownywalne ceny osiagaja np Athlony 1300, co Sempron 2200 ... jak rowniez
> [...]
   Nie napisałeś nic o pamięciach ( SDRAMy czy DDR? ). Do 300 zł można mieć
np. to:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=414d445f53454d50524f4e5f323230302b5f424f
plus to:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=4153524f434b5f4b37565434412b5f4b54343030
200 na grafikę do grania to trchę mało, ale może to:
http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=2370&katid=5&grupa=244
    Pzdr
  Dariusz
ps. a o dobrym zasilaczu myślisz?