Medion & MSI 9800 Pro

Autor: Erek <xxxerek_at_xxxinter-c.plxxx>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 22:51:08 MET

Miał może ktoś z Was do czynienia z tą kartą? Ostatnio pojawił się dosyć
duży wysyp ich na Allegro w cenach od 490 do 590 PLN.

Z tego co udało mi się dowiedzieć są to faktycznie karty wyprodukowane
przez MSI i sprzedane firmie MEDION (komputery sprzedawane w sklepach
ALDI). Od standardu różnią się taktowaniem rdzenia 350 (referencyjny
380), oraz pamięci 310 (referencyjny 340). Poza tym posiadają pełne 8
potoków 256 bit szynę itd.

Moje pytanie. Warto ją kupić? Daje się podkręcić do "normalnego" PRO?

Pozdrawiam, Erek.