Problem z USB w monitorze LG F900B

Autor: Aga <netaga_at_op.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 22:46:51 MET

Witam
Zakupilem nowy LG F900B. Ma 2 porty USB 1.1 Na płycie głównej ESC K7S5A
również mam USB 1.1. I pojawił się problem. Kiedy podłączam do USB w
monitorze np. mysz - wszystko gra, mysz działa, laser świeci, podłączam
drukarkę - wsio OK.
Natomiast gry podłącze Pendriva ACTINA USB 2.0 otrrzymuję ZONKA!! System
wywala komunikat "Przekroczenie zasilania koncentratora. System nie ma mocy,
by obsłużyć to urządzenie....".

Całkowicie zgłupiałem. Drukarka działa (zasilanie z sieci) i działa również
Mysz (zasilanie z USB).
PenDrive jest oczywiscie 100% sprawny. Gdy podłączam bezpośrednio do USB na
płycie wszystko gra.