żywotnośc laptopów.

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 17:57:05 MET

 Ostatniou rozważam kupno laptopa do biura.
Ale zastanawia mnie czy ma to sens z jednego punktu widzenia-
  tzn żywotnosci.
Czy laptopy są "przewidziane" do takiej ciągłej pracy ?
 Czy działanie komputera po 8-12 i wiecej godzin non stop, to nie
jest przesadą dla laptopa ? Mój domowy tyle chodzi i żyje, moje
serwery również- wymieniam tylko wentylatory, sam używam laptopa ale
tylko pare godzin w tygodniu.
 Nie chce zeby po 1.5 roku okazało sie że jest wyekspalotwany. W takim
wypadku pokusił bym sie o komputer zwykły.
Macie moze jakies praktyczne doświadczenia ?
Wiem że są tzw DTMF czy jakoś podobnie brzmiące jednostki odstepu od
kolejnych awarii- ale wiadomo - teoria teroią a z praktyką sie żyje i
pracuje...