pytanie o zamowienie publiczne (komputerow)

Autor: R.A.D.U.S. <buraczewskiWYTNIJ_at_TOpoczta.fm>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 16:21:39 MET

myślę, że to odpowiednia grupa aby zapytać ....

czy przy zamówieniu publicznym "Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do
kontroli jakości, potwierdzające iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładni
oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom
lub specyfikacją technicznym"

może wystawić Producent (komputerów oczywiście). Bo skoro:

- mogę wystawić deklarację zgodności z CE
- nie ma dokładnej definicji kto ma być, a kto może kontrolerem jakości
- każdy kto wystawia deklarację zgoności CE jest kontrolerem jakości inaczej
nie miałby prawa jej wystawiać

dzięki i zapraszam do dyskusji ...