Re: [Neostrada] Irytujące http://szukaj.wp.pl/?

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 14:39:50 MET

Dnia Mon, 21 Feb 2005 13:40:10 +0100, Robbo napisał(a):

> Tak, ale ta liczba maleje na szczescie.
A jakie masz podstawy żeby wysuwać wnioski o nienormalności 90%
internautów? Ja używam IE 6.0 SP1 i co, nienormalny jestem? Coś mi się
wydaje, że ocenianie ludzi na podstawie programów które używają jest
nie na miejscu.

Dyskusję jednak czas zakończyć bo to wyraźnie NTG, ale nie mogłem się
powstrzymać żeby nie dodać swojego krótkiego komentarza.