Re: [Neostrada] Irytujące http://szukaj.wp.pl/?

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 14:00:00 MET

Jolly Roger wrote:

> Czyli co, 90% internautów jest nienormalna?

powiem tylko że 90% internautów pewnie nie zdaje sobie wogóle sprawy, że
istnieje inna przeglądarka, nie mówiąc o innym systemi eoperacyjnym.
Jeśli chcesz sprawdzić ile w tym prawdy to w czyimś komputerze zmień
skina na IE, inne symbole na ikonkach itp. I policz ludzi, którzy będą
mieli kłopoty z obsługą tego samego w końcu programu. Ja od czasu do
czasu robię tak u siebie w pracy - najwięcej rozrywki dostarczała mi
nasza poprzednia sekretarka, której wystarczyło zmienić kolor pulpitu,
żeby się pogubiła.
IMHO gdyby nie IE, to windoza nie byłaby takim złym systemem.
pozdr
szydas
p.s. nie rozwijajmy tego tematu, bo nam napiszą że [OT] i NTG :)