Re: USB w czole obudowy

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 13:35:44 MET

Dnia 19.2.2005, mbe napisał(a):

> miałem plyte asus p4bx 266 i panel czolowy obudowy byl normalnie podlaczony.
> teraz mam gigabyte 8iPE1000 pro i tu usb jest inaczej zrobione, tzn, jest
> tez 8 (czy ilestam )pinów, ale inne napiecia w nich idą.
> od lewej jest czerwony, bialy, jakies tam i czarny, a we wtyku w obudowie
> (jest jako 1 do dwoch wyjsc usb) jest na przemian, dla 1 usb jest czerwony
> po prawej, dla drugiego po lewej.
> Odwazylem sie podlaczyc i ISKRA , ZWARCIE I RESET - tyle strasznego
> wiecej nie podlacze.
> Ale pytam co to ma byc ? nie ma na to jakiegos standardu ? troche zalosne
> [...]

Niestety czasem się tak zdarza. Jedyne co pozostaje Ci zrobić to
poprzekładać przewody we wtyku tak by pasowały do płyty. Opis pinów na
płycie znajdziesz w manualu lub na WWW producenta płyty (no ale wygląda na
to, że już to wiesz ;D), a przewody powinny być opisane na końcówkach lub
jak ktoś już Ci podał oznaczone kolorami.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559