Re: USB w czole obudowy

Autor: mbe <psych_at_NOSPAMmaster.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 08:49:30 MET

> Najprościej sprawdź po kolorach jak idą piny we wtyku od śledzia i tak
> samo
> wepnij te od obudowy (piny oznaczone '1' w jednym rzędzie i '2' w drugim).

to ja sie podłacze:
miałem plyte asus p4bx 266 i panel czolowy obudowy byl normalnie podlaczony.
teraz mam gigabyte 8iPE1000 pro i tu usb jest inaczej zrobione, tzn, jest
tez 8 (czy ilestam )pinów, ale inne napiecia w nich idą.
od lewej jest czerwony, bialy, jakies tam i czarny, a we wtyku w obudowie
(jest jako 1 do dwoch wyjsc usb) jest na przemian, dla 1 usb jest czerwony
po prawej, dla drugiego po lewej.
Odwazylem sie podlaczyc i ISKRA , ZWARCIE I RESET - tyle strasznego
wiecej nie podlacze.
Ale pytam co to ma byc ? nie ma na to jakiegos standardu ? troche zalosne
jest ze co wtyk, to coinnego - instrukcji zadnej przy obudowie tez nie ma ;(