Re: LCD - dylemat wyboru 15", 17" czy 19"

Autor: Pawel S <pawcioos_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 12:24:21 MET

Mariusz Kruk napisał(a):

> Z punktu widzenia technicznego czy komfortu pracy?
> Bo jeśli chodzi o to drugie, to ośmielę się nie zgodzić.
> Kwestia gustu/przyzwyczajeń. W tej chwili pracuję na LG L1710B w
> 1280x1024 i muszę przyznać, że nie obraziłbym się jakby było to
> 1600x1200.

Tak jak napisałeś: Kwestia gustu/przyzwyczajeń. ;)

Porównaj sobie wielkość czcionki 17" LCD ze standardową 17" CRT. Mam
kumpla, co miał 19" CRT (pracował na 1280x1024) i po przesiadce na 17"
LCD powiedział że to ma mniejsze czcionki zdecydowanie. Widziałem na
własne oczy i powiem że standardowo 17" LCD ma mniejsze czcionki niż
moja 15". Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie żeby powiększyć
czcionki w systemie itd..

Pozdrawiam Paweł S.