Re: P III 700 i Win XP--- czy to bedzie działac?

Autor: McMac <mcmac_at_pSlPuAsMnet.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 10:24:59 MET

On Fri, 04 Feb 2005 16:29:59 +0100, Michal Bien <mbien@wywalto.uw.edu.pl> wrote:

>instalacji dziala o wile szybciej niz po ~roku, dgy uzbiera sie sporo
>smieci i dojdze fragmentacja. Zminiajac dysk zrobiles zapewnie swieza
>instalacje - to w polaczeniu z nowym, szybkim dyskiem potrafi sprawic cuda.

Dla ścisłości - na starym dysku również była świeża instalacja.
Po prostu wymieniałem płytę główną i instalowałem 2000. Po 2-3 tygodniach,
zniechęcony hałasem robionym przez dysk (nowa obudowa i cooler na cpu były
praktycznie niesłyszalne) kupiłem baracudę. Systemu nie instalowałem od nowa,
tylko przeniosłem na nowy dysk. I przyspieszenie mocno mnie zszokowało...

--
 - Maciej Kulawik ----------------
 - mcmac@pSlPuAsMnet.pl --------------