Re: jaki ups?? - takie samo pytanie, ale konkretna konfiguracja

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 22:58:35 MET

Michal Bien wrote:

> Sporo APC ma taki fajny patent z gniazdem nie podtrzymywanym, a jedynie
> chronionym przed zwarciami, przepieciami itp [zazwyczaj biale albo inaczej
> wyroznione].

Ja mam "APC Back-UPS CS 500": po za wspomnianym gniazdkiem nie
podtrzymywanym, ma również filtrację linii telefonicznej
(nie zakłóca Neo ;-)

Chciałbym również dodać, że ten model w odróżnieniu od 650 ma
komunikację poprzez USB (COMa też ma, ale nie ma kabelka...)
- bardzo mi się to przydaje, bo oba COMy mam już zajęte...

P.S. Jedyne co mnie martwi, to max. 9 minut podtrzymania (Monitor 15";
XP2200+ na wypasionej płycie + 2*HDD + 2*CD)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|