Re: jaki ups??

Autor: NoRek <tadek_at_kk.kalisz.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 22:43:44 MET

Michal Bien wrote:

> To co widac na zdejeciu to jakis antyk, wiec nie zdziwilbym sie gdyby to
> byl UPS offline - APC kilkakrotnie zminialo w miedzyczasie design oudowy
> w Smartach. Tak oblesnego od dawna nie ma nawet w najprostszych BackUPSach.

Akurat jego wyglad najmniej mnie
interesuje,moge za to bez oprogramowania
  sprawdzic stopien obciazenia czy
poziom napiecia w sieci oczywiscie z
duzym przyblizeniem.Off-line na 100% to
nie jest, ma synchronizacje z siecia

> No i? Inne UPSy sie nie psuja?
> Na Allegro masz mnostwo APC z padnieta
> elektronika i z tego tez wywodzisz wniosek ze to "najnizsza polka".?

Wrecz przeciwnie uwazam ze apc to jedna
z najlepszych firm ups'ow i nie
tylko,kazdy sprzet moze sie popsuc.ten
model ktory ja mam ma dokladnie 12 lat i
uszkodzil sie w nim jedynie bezpiecznik.

> Co masz konkretnie do
> zarzucenia ich modelowi miniUPS PRO poza kiepskim oprogramowaniem [na
> szczescie jest Network UPS Tools, dobrze z nim wpolpracuyjacy.

To ze zdecydowanie czesciej jest na
serwisie niz ktorykolwie apc back czy samrt

--