Re: jaki ups??

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 22:17:31 MET

NoRek <tadek@kk.kalisz.pl> wrote:

> aukcja oczywiscie nie moja i nie wiem
> czemu ten koles pisze ze to ma AVR mam
> serwisowke od tego sprzetu i tam nic o
> tym nie wspominaja ani nie wynika to ze
> schematu

            A jakien jest dokladne oznaczenie tego modelu?
Bo APC Smart UPS 600VA nic nie mowi - pod ta nazwa moga
wystepowac bardzo rone konstrukcyjne UPSy.

To co widac na zdejeciu to jakis antyk, wiec nie zdziwilbym sie gdyby to
byl UPS offline - APC kilkakrotnie zminialo w miedzyczasie design oudowy
w Smartach. Tak oblesnego od dawna nie ma nawet w najprostszych BackUPSach.

> a jaka firma bo nie wiem o ktore chodzi??

   Chocby to co sprzedaje Action pd nazwa Active Power.

> Jakimi wynalazkami?
>>
> dokladnie we wszystkich(z ktorymi mialem do czynienia) najczesciej
> uszkadzaja sie zawsze te same 3-4 elemety(troche ulatwia to
> serwisowanie:)

            No i? Inne UPSy sie nie psuja? Na Allegro masz mnostwo APC z padnieta
elektronika i z tego tez wywodzisz wniosek ze to "najnizsza polka".?
W tych UPSach czasami [poza bezpiecznikami] palilo sie rowniez
zabezpieczenie na plytce z elektronika. To tyle. Co masz konkretnie do
zarzucenia ich modelowi miniUPS PRO poza kiepskim oprogramowaniem [na
szczescie jest Network UPS Tools, dobrze z nim wpolpracuyjacy.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938