Wolne polaczenie sieciowe

Autor: Profil1 <pawel.bufu_at_neostrada.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 21:03:09 MET

Witam. Mam very big problem.
Mam swoj komputer i moja siostra ma swoj. Sa one polaczone ze soba kartami
sieciowymi. Jest tylko jeden problem. Przesylanie plikow tra strasznie
dlugo. Wiadomo ze powinna to byc predkosc 100mb/s A tymczasem zeby wyslac
jej jeden plik wazacy 700mb musze czekac 70 minut. to jest niedorzeczne.
blagam powiedzcie mi co mama ustawic zeby predkoc byla noramlna. Aha dodam
ze komputery sa polaczone kablem crossowym bez obecnosci zadnego switcha ani
huba po drodze. Ka bel ma dlugosc 8 metrow

thx dzieki z gory