Re: Abit AI7, a przepustowosc pamieci

Autor: Erek <xxxerek_at_xxxinter-c.plxxx>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 21:03:35 MET

Muszę Cię zmartwić (zresztą wszystkich wcześniejszych przedmówców również).
Mam płytę AI7. Wyniki miałem następujące:
P4 2.4 800 FSB Northwood oraz 2 x 256 TwinMOS CL 2.5 - odczyt około
4800, zapis około 1600 (bez podkręcania - PC 3300 bo tak już nasz Abit ma).

Ale w międzyczasie wymieniłem procesor na P4 3.0 800 FSB Prescott.
Wyniki nie zmieniły się drastycznie czym, nie powiem, lekko się
rozczarowałem.

W kolejnym międzyczasie kupiłem pamięci 2 x 512 TwinMOS CL 2.5. No i tu
się mile zaskoczyłem - odczyt około 5600, zapis około 2100. Oczywiście
bez podkręcania.

Niestety nie wiem co daje accelerator ponieważ na moich pamięciach
system nie wstaje nawet w trybie TURBO. Nie wiem może coś źle robię?

Pozdrawiam, Erek.