Re: LCD - dylemat wyboru 15", 17" czy 19"

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 20:29:21 MET

> W gry nie gram, filmów nie oglądam na komputerze więc chyba kupię dobrą 15"
> rozmiar ekranu będzie nie dużo mniejszy niż moja dotychczasowa 17" crt.

Co masz na mysli pisząc "dobrą 15" bo jak nie grasz to najlepszymi LCDkami są monitory
na VA/SIPS a takie ciezko znalezc wsrod 15"

Kupisz zwykły szajs na TN.

Jesteś w bardzo komfortowej sytuacji bo nie grasz i nie oglądasz filmow więc wybor masz
prosty: monitor na VA/SIPS i takiego szukaj.

Juz wolałbym 17" na VA i powiększac czcionki w windows itp niz "the best 15" full wypas
na TN"

GM