Re: Bezprzewodowe klawiatury i myszki a częstotliwość

Autor: frulik <frulik_NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 18:16:42 MET

Niejaki(a): "Jacek" ośmielił(a) się napisać na forum:
> Niedawno testowałem zestaw bezprzewodowy Creative Desktop Wireless
> 8000

Ja polecam taki sam zestaw (wygląd itp.) ale Chicony model: WUR-0350TR. Sam
się zastanawiałem nad 8000 i właśnie kupiłem Chicony, różne inne oglądałem
także.
Chicony ma bardziej miękkie klawisze od Creativ'a (IMO).
Nie wiem jak z częstotliwościami, ale można je zmieniać (nie wiem w jak
dużym zakresie). Zarówno mysz, jak klawisze bezbłędnie działają z odległości
7-8 metrów. Dodatkowo mysz ma jeszcze ładowarkę na usb (działa także na
samym kablu, jak nie ma baterii).
Posiadam od 3 m-c i jestem bardzo zadowolony.