Bezprzewodowe klawiatury i myszki a częstotliwość

Autor: Jacek <nospam_at_nospam.pl.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 12:51:37 MET

Niedawno testowałem zestaw bezprzewodowy Creative Desktop Wireless 8000 i
bardzo przypadł mi do gustu. Świetna klawiatura, wydodna myszka i
wygląd.Jednak są na rynku produkty, które maja wyższą częstotliwość
próbkowania (np. A4 Tech - 99 Hz a ten Creative 64 Hz).Pracując na Creative
nie zauważyłem żadnych opóźnień, więc zastanawiam się, czy warto szukac
innej alternatywy ze wzgledu na częstotliwość.Oglądałem również zestaw
Logitech ale miał jeszcze niższą częstotliwość.

--
Pozdrawiam
Jacek