Re: NEC ND-3500A i błędy.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 14:01:46 MET

"WindowsMen" cv8lu9$lai$1@atlantis.news.tpi.pl

> Witam.
> Nom to już masz odpowiedź czemu ci plytki sie 'nie palą' :P Pozdrawiam.

> P.S.
> o. Rydzyk i ta cała jego 'armia' Ci wyjasni...3x _6_ ;]

O. Rydzyk zajęty jest aktualnie budową portalu. :)
I zmienia tym samym profil swoich odbiorców, bo
ludzie, którzy go bronili, posiadają zazwyczaj
telefony i odbiorniki radiowe, ale niekoniecznie
komputery -- wbrew pozorom. :)

Zgodnie z moją wiedzą jest to pogodzenie się
z ogólnokatolicką ;) linią wchodzenia duchownych
katolickich w to, co zarezerwowane przez Boga :)
Pająkom, czyli w sieci komputerowe. :) O. Rydzyk
sprzeciwiał się przez wiele lat tej linii: Wolał
,,pogawędki" z Polakami, gdyż najprawdopodobniej
wiedział po prostu p tym, że ludziom najbardziej
doskwiera samotność i niezrozumienie, :) nie zaś
brak najnowocześniejszych osiągnięć technicznych
naszego duchowieństwa. :)

A wiedział i on, i tak zwani wszyscy wiedzą, że
ludzi najbardziej boli traktowanie ich nie jak
osoby, istoty, które myślą, dążą do czegoś,
pragną czegoś, kochają lub nienawidzą, ale jak
głupawy tłum, którym należy umiejętnie sterować.

W końcu jednak wolał być chronionym przez ,,górę"
Kościoła niż przez swoich słuchaczy. :)

,,Problem" jednak w tym, że nie duchowni zadecydują
o tym, kto zapanuje nad sieciami komputerowymi, lecz
Bóg, którego oni nie są zwierzchnikami, ale sługami,
o czym chyba pozapominali, albowiem zamiast wsłuchiwać
się w Jego głos -- tłumaczą :) Mu zawzięcie, co On ma
czynić. :)

--spacja
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@acii.art.pl '.O_'