Re: Jaki dysk 160 GB ATA-100/133 ??

Autor: PePe_M <spam_at_nie.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 14:10:44 MET

W artykule cv9hv1$bll$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Marqvs z adresu <gissen@WYTNIJ_WYTNIJ_o2.pl> napisał(a):
> Witam!
> Potrzebuje szybko kupić dysk 160 GB 8MB cache 7200rpm ATA-100/133,
> anie mam za bardzo czasu analizowac testy i przegladac oferty.
> Doradzcie mi cos. Kiedys doradziliscie mi Samsunga ( z 8 MB cache 7200
> ATA-133) jak kupowałem 80GB i jest git !! :))
> Czy teraz tez warto zakupic Samsunga? A moze Seagate'a? On jest troche
> cichszy.... ?

Ja od konca listopada ma samsunga (SP1614N), chodzi praktycznie 24h na dobe
siedem dni w tygodniu.
Chodzi bardzo cichutko, slysze go jedynie wtedy jak np. wieczorem (panuje
cisza) a on konczy pliki z mula.
Temperatura 31-33, przy wiatraku na procesorze i w zasilce (plyta i grafa -
chlodzenie pasywne).

BTW. W najblizszym czasie zamierzam dokupic drugiego do pary

--
PePe_M