Re: Jaki dysk 160 GB ATA-100/133 ??

Autor: latet <latet_at_latel.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 13:59:08 MET

> 33 stopnie C, chłodzenia dysku nie ma w ogóle a komputer stoi pob biurkiem
> więc przewiewu też nie ma. Seagate 40GB - 41 stopni.
> Muszę sobie jakiegoś Arctic'a do przodu kupic i zmostkowac :)

U mnie chodzą dwie Barracudy 7200:
80 GB - w klasycznym miejsu na dysk - 43 C
120 GB - w kieszeni z wiatraczkiem - 42 C.
    (bez wiatraczka w kieszeni bylo ok. 50-53 C).

IMHO - wszelkie temperatury ponizej 40 C, to dla dyskow
bardzo chlodne i korzystne warunki, ich dalsze obnizanie
raczej nie ma sensu.

40-gigową Baracudę trzymałem przez 2 lata w kieszeni
bez chlodzenia, caly czas miała powyzej 50 C
i nadal jest w 100% sprawna, choc juz jej nie uzywam na co dzien.

latet