Re: POMOCY P4 3,2 felerny?

Autor: nomysz <a_at_c.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 13:35:34 MET

Piotr Cuch napisał(a):

> To chyba nie jest normalna temperatura dla Prescotta :( na pclabie w idle
> mieli lekko ponad 30 w stresie ok 55 :| wiec u mnie to chyba kaloryfer.
> Chyba jednak chlodzenie trzeba poprawic.

Ten procesor dziala bez uszkodzenia do 100 stopni C. Obnizanie
czestotliwosci z powodu wysokiej temperatury zachodzi dopiero w ok. 80
stopniach. Zreszta... sciagnij jakis program co poazuje aktualna
czestotliwosc pracy procesora i sam sprawdz co sie dzieje.
Albo inny motyw: mozesz w biosie wylaczyc CPU-Auto Throttling.

Pozdr.