Re: POMOCY P4 3,2 felerny? PO Problemie :))))

Autor: Piotr Cuch <mail_at_[SPAM>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 16:13:18 MET

Nie dałem za wygraną :) przyniosłem "normalną:" pastę przewodzącą :)
Posmarowalem procek. do tego rozkrecilem 2 wentyle ze starych zasilaczy i
zamontowałem w obudowie. Wentyl na procku standardowy z box'a. I czas na
wyniki

P4 3.2 (bez podkrecania) = idle 34C, full stress 49C
P4 3,2 @ 3,7 = idle 42C = full stress 61C

Wyniki w benchmarkach wrocily do normalnosci :))) caly system chodzi
szybciej.

I pytanie na koniec jaki radiator i wentyl na procka polecacie?

Piotr