Re: kilka pytan co do FSB i mnoznika

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_ANTYSPAMKASUJTOb7net.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 11:42:50 MET

PesTYcyD napisał(a):
> Jack wrote:
> [ciach]

> Tak to jest OC ale jak procek chodzi i sie nie grzeje to nie ma roznicy.
> Dla przykladu miedzy prockami 2600+ i np 2800+ nie ma zadnej roznicy. To
> sa te same procesory tylko defaultowo ustawione na inne mnozniki i
> ewentualnie fsb.

STOP FSB cała seria procków ma takie samo fabrycznie, każdy procesor ma
minimalnie inne właściwości to zależy od procesu
technologicznego...produkuje się partię procesorów i w zależności od
właściwości nadaje się im odpowiedni numer seryjny,

> - Teraz jesli chodzi Semprona, ten dziala z szyna 166 czyli

dodam ze same herce to nie miara wydajności, przykład procesora intela
PIV 3,2 (3200MHz) i AMD64(~2200MHz w zaleznosci od jądra czy NewCastle
czy to nowe Winchester)

te starsze chyba tylko po przetaktowaniu...

> wejdz na strone www.amd.pl i sobie sprawdz.

o dokładnie ;D

> Najlepiej synchronicznie. Ale w przypadku chipsetu nForce2 to tryb Dual
> Channel jest mocno naciagany. Najlepiej to zrob sobie testy z roznymi
> ustawieniami i sam zdecyduj. Ja mam puszczonego procka 2600+ (na jadrze
> Thoroughbred-B) na FSB 200 x 11 synchronicznie z pamieciami rowniez na
> 400 MHz

pokombinuj jeszcze z timingami pamięci, z tym to jest dopiero zabawa