Re: przesyłanie obrazu

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 03:35:11 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" cv8hui$r7$1@flis.man.torun.pl

> "wojtek" cv8gli$sn3$1@atlantis.news.tpi.pl

> Zapomniałeś o elektrolicie w kondensatorach elektrolitycznych
> i w bateryjce podtrzymującej... Ponadto są papierowe naklejki...
> Farbę, którą wykonano napisy, od biedy można podciągnąć pod plastik...

Byłbym zapomniał na tę... A! Na śmierć. :) (mam kłopoty z pamięcią)
Wewnątrz dysków potrzebne jest jakieś ,,powietrze",
aby głowice nie dotykały do talerzyków. :) Ponadto
powietrze potrzebne jest do chłodzenia radiatorów,
które nie tylko promieniują (choć się nazywają
radiatorami) ciepło, ale także oddają je w inny
sposób, :) o czym się od czasu do czasu ktoś
boleśnie dowiaduje po tym, jak mu pada wiatrak. :)

Zastanawiam się nad szklanym ;) szkłem -- na przykład
w soczewkach napędów, ale nie tylko tam... Rozumiem,
że szkło może być plastykowe i metalowe, bo chodzi
o amorficzną budowę, ale mnie chodzi o takie szkło,
jakie mamy w żarówkach. :) (bo jak napiszę, że w oknach,
to znajdą się dowcipnisie i zapytają o którego Windowsa
mi chodzi) To się popularnie zowie szkłem kwarcowym?

--spacja
     .'O`-' ., ; o.' eneuel@@acii.art.pl '.O_'