Re: przesyłanie obrazu

Autor: Searcher <searcher_at_vp.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 00:19:49 MET

> soft soft soft,soft to nie jest pecet,pecet to jest trochę krzemu ,plastiku i metalu,w żadnych
> wypadku pecet nie jest softem

Tak, absolutnie sie z Toba zgadzam geniuszu w tej kwestii i rowniez
uwazam ze roznica pomiedzy softem a pecetem nie podlega zadnej dyskusji.
Ja tylko chcialem sie dowiedziec o ta mala rzecz wiec mozna bylo po prostu
krotko odpowiedziec zamiast wytykac mi na rozne wysublimowane sposoby
szkoda mi czasu bo lacze sie przez modem
pozdro