Plyty glowne z poziomo mocowanymi kartami rozszerzen

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 01:20:26 MET

Witam.

Mam stara 386'ke ktora jest w iscie przecudnej obudowie - ultra-slim o
wysokosci moze 5cm :-)

Problemem jest nie tyle dopasowanie nowej plyty do otworow w obudowie (to
jakies cudo ze zintegorowanym wszystkim lacznie z portem ps/2) ale raczej
z ta pionowa plytka ktora pozwala na poziome mocowanie kart rozszerzen.

Po prostu nawet jesli porty pasuja, to taka plytka ma wysokosc 3-4 slotow,
a ja potrzebuje raptem 1'go... [orginal ma 2 - zamocowane do siebie
plecami]

A wiec czy moglbym... ja wiem - barbarzynstwo... po prostu uciac taka
plytke i np. uciac sloty PCI, czy cos w tym guscie?
Przykladowo:
Zdrowy rozsadek podpowiada mi, ze sam sobie z siebie jaja robi, ale wole
sie spytac...

Chyba ze zna ktos plyte pod Pentium, ktora ma zintegrowana grafike i sloty
ISA tak wysoko, ze plytka z 386 akurat mogla by do niej pasowac (tak jak w
podanej aukcji - jest na wyskosci drugiego COM'a).

Coz powiecie?

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055