Kasowanie hasła BIOSu

Autor: Wawrzyniec Niewodniczanski <larryn_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 22:29:23 MET

Witam,

Mam oto taki problem. Jest sobie stary komp Fujitsu x364 (PII 233MHz
itp.). Próbowałem zmienić mu coś w BIOSIE, ale okazało się, że ma hasło
ponieważ komp był kupiony na Allegro hasła nie znałem. Kilka razy
wpisałem coś i komp się zawiesił. Postanowiłem wyciągnąć baterię.
Poczekałem chwile i nic. Poczekałem dłużej (tak ze dwa dni) i nic.
Poszukałem w sieci i znazłem instrukcję do kompa. Znalazłem Jumpera (jak
to jest po Polsku?) odpowiedzialengo za czyszczenie BIOSu zmieniłem
ustawienia i nic. Poczytałem instrukcję i okazało się, że po
kilkukrotnej pomyłce komp się blokuje i trzeba skontaktować się z
przestawicielem Fujitsu... No a chyba rozumiecie, ze to srednio mozliwe
- komp z 2,3 ręki... Oczywiście mogę go wymienić, ale może da się jakoś
to obejść. Co mogło się zmienić po wpisaniu tych haseł niepoprawnie.
Może da się to jakoś odblokować?

Macie jakieś idee?

Wawrzek