Re: single DDR -> dual DDR

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 22:27:44 MET

qwerty <qwerty01@poczta.fm> wrote:

> TO nie marketing.

            W co najmniej 90% tak.

> Masz po prostu gwarancję, że te moduły w dualu zawsze chodzą.

            Oj nie zawsze - sa plyty nie tolerujace pewnych kosci - np:
Elixirow.

> Znam taki przykład, że kupione 2 kości ramu od razu nie
> chodziły. Po wymianie było cacy. Jeszcze nie było pakowanych po
> 2 sztuki.

            Dlatego dokladajac pamiec bierze sie ja z wymowiniem. Zawsze istnieje
prawdopodobienstwo ze dana kosc pogryzie sie z inna - to wystepuje nie
tylko w dualu czy DDR - istnieje "od zawsze" i wystepowalo tez przy
zwyklych DIMMach SDR czy nawet SIMMach na kontrolerach jednokanalowych.
Gdyby nie bylo roznic w cenie to dlaczego nie, ale za te opakowania dual
RAM dodatkowo sie placi, a producenci wmawiaja niesiadomym klintom ze kosci
tak nie dobierane nie beda dzialac w dualu.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938