Re: k7vt2 + PC2100

Autor: Andrzej Sierant <totus_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 21:07:00 MET

Dariusz wrote:

> Sprawdzałeś tę pamięc w innym kompie, memtestem czy innym programem? Czy
> na
> tej płycie dorze pracują inne pamiątki? Ta płyta niestety miewa kłopoty z
> pamięciami DDR ( osobiste doświadczenie ).
> Pzdr
> Dariusz

Pamięć prawidłowo działała na innym komputerze. W tej płycie jest dobrze
rozpoznawana. Memtest-86 puściłem z płyty Live-Linux (Suse). Test chodził
godzinę i nie wykazał błędów. Mimo to system nie chce wstać, ani z dysku,
ani z płyty CD (Live-Linux). Może styki w banku są brudne, ale za bardzo
nie wiem jak je wyczyścić. Płyta ma już kilka lat i nigdy nic w tych
bankach nie było, z drugiej strony test pamięci przechodzi. Jak powinna być
ustawiona częstotliwość tej pamięci? Synchronicznie, czy asynchronicznie?
Teraz FSB=100, a pamięć automatycznie przez bios ustawiana jest na
133->266.
Pozdrawiam
as