Re: różnica między BNC a VGA?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 16:26:05 MET

"JFK" pan.2005.02.19.12.56.10.752099@gmail.com

> i tak lepiej zostaw. Generalnie jakbys mial karte z bnc to mialoby to sens
> bo uzyskalbys lepsza jakosc a tak mozesz tylko stracic na przejsciowce
> to tak na chlopski rozum
> nie robilem tego nigdy wiec dowodow nie mam

Ja mam bence w monitorze i nie zauważyłem straszliwej ;) poprawy
jakości po połączeniu VGA-BNC -- jak to określiłeś. :)

Teraz mam zwykły przewód, ponieważ beencowaty był uszkodzony
od urodzenia, czy raczej od kupna (kupiłem nowy uszkodzony)
i po iluśtam miesiącach przestał nadawać się do użycia. :)

I jest to chyba ostatnia rzecz, którą bym w przyszłości kupił. :)

Chcesz mieć lepszy obraz -- kup lepszy monitor, ustaw go
w korzystniejszym miejscu, podreguluj itd., ale na polepszenie
spowodowane innymi końcówkami raczej nie licz. :)

Przewód miał wszystkie żyły ekranowane osobno -- wiem, bo
go ,,zoperowałem" po tym, jak się już nie nadawał do użycia. :)

--spacja
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@acii.art.pl '.O_'