Re: LCD LG składane w Polsce

Autor: Exar <no_at_spam.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 14:58:02 MET

Użytkownik "Andriej Uljanow" <andriejUSUN@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cv79j7$4p9$1@opal.futuro.pl...
> Dotychczas monitory LCD firmy LG były składane w Anglii. Teraz pojawiły
> się z napisami składane w Polsce. Zdumiało mnie to strasznie. Myślałem, że
> Polak potrafi wyprodukować ziemniaka, ale nie LCD ;)
**
Bez urazy, ale proponuje sie obudzic Towarzyszu. Wyjdz na dwor, kup gazete,
zobacz co sie dzieje w kraju itp

Wyobrażam sobie jednak polskiego robotnika w kufajce i z
pecikiem w ustach, który składa sobie taki monitor;) Nie napawa to
optymizmem.
**
Przestan glosowac na LSD Towarzyszu, wtedy bedziesz mogl sie pozbyc takich
traum.

Pozdrawiam.

--
Exar