Nagrywarka DVD ( Nec vs. LiteOn ) i wymagania

Autor: K.Gorczewski <kgorczewski_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 11:34:35 MET

Witam, wiem ze bylo juz wiele razy ale mam konkretne pytanie
odnosnie nagrywarek DVD. Czytając archiwum cdrinfo itp.
ograniczylem sie do kilku modeli ( LiteOn oraz Nec ). Moje wymagania
sa nastepujace :

- musi być cicha ( mam obecnie nagrywarke LiteOn i wyje jakby samolot
startowal )
- bede nagrywal plyty cd ( 60% ) oraz dvd ( 40% )
- jakość, długość odczytu nie jest dla mnie ważna

Proszę o podpowiedz uzytkownikow ( choc nie tylko ) o rade ktory model (
Nec-ow jest kilka oraz
LiteOn również ) wybraliscie, badz byscie wybrali ( aha nie moge czekac na
jakis model ktory wejdzie
za miesiac lub 2 tylko musze kupic w przyszlym tygodniu ).
Serdecznie dziekuje.