Re: Mnożnik

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta_at_nie-trawie-spamu.gmail.com>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 11:33:29 MET

Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i piję herbatę, a Jurek
<jurekogorekantyspam@onet.pl> rzuca na pl.comp.pecet taki tekst:

> Witam. Mam płytę główną soltek 75KAV z biosem "Award Modular BIOS v6.00PG",
> procesor Athlon XP1600+. Czy jest możliwość zmiany mnożnika taktowania na
> płycie ?

Patrz na prawo, lekko do góry, od gniazda procesora. Tam masz takie dwa
śliczne zestawy przełączników [na niebieskich podstawkach], dokładnie nad
gniazdami RAMu. A dalej to do instrukcji.

--
Pozdrawiam, marcus075
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabber.autocom.pl