Re: Kręcenie Athlona64 na Gigabyte GA-K8NS-939

Autor: palik <palika_opwiad_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 11:01:15 MET

> Musisz ustawić odpowiednia mnożnik dla szyny Hyper Transport. Jak masz
> default 4 to zmieniasz na 3 a jak 5 to ustawiasz 4 . W twoim przypadku
> zmieniasz z auto na x4. Takie są właśnie efekty przedobrzenia z HT.

Dziekuje bardzo za odpowiedz. Faktycznie w BIOS'ie default'owo mam x5. Ale
co to w ogole jest ta szyna HT i wlasciwie jaki ma wplyw na krecenie proca.
Sadzilem ze jest tylko jedna czestotliwosc i mnoznik odpowiedzialne za prace
procesora. Co dziwne ustawiajac szyne na 220MHz przy HT x5 proc osiagal w
stresie 78 stopni i BIOS wylacza w ogole komputer. Chlozenie mam raczej
solidne i prawidlowo zamontowane. Napiecie Normal czyli 1,4V.

> Dalej już nie powinno być kłopotów, no chyba że trafił ci się
> beznadziejny egzemplarz.

A sa takie? Czy mam ograniczyc ustawienie pamieci na max.200? Mam jedne z
tanszych kosci wiec nie wiem czy wytrzymaja wiecej niz 220.